om 3veckor= jag 16!!!!!!!

2012-07-04 ♥ 15:49:22 | Kategori >> Life of Yasmine! | KOMMENTARER (0)

tjenare mannen ska du med mig och ove ut, och ta några bäääärtz!
TJAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!
malin tvingade mig att blogga så :D
om exakt 3veckor blir jag 16år :D
vilket e gött (Y)
idag har jag rensat ut mina vinterkläder (mjukiströjor) och hängt in alla t-shirts :D
ioförsig fick ganska många mjukiströjor hänga kvar!
sen har jag försökt  möblera om . vilket inte gick såbra ...
har lyssnat på musik principt hela dagen (Y)
MUSIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIC IN MY SOUL!
idag händer det inget speciellt, imorgon, ska jag nog försöka va med ngn eller bara va ute för en gångs skull xD
på fredag är det grillfest i heda (y'''''''''
på llördag är den efterlängtade HEDA-marken , den äger, sen ska vi på kalas också.....
aja, malin åker bort idag :( kommer hem på söndag, och jag hann inte säga hejdå :(
men jag kommer sakna den tjejen, <3
så här kommer en bild bomb, med bilder på henne och mig :D
+bilder på en parfym jag köpte igår!
ÄLSKAR DIG MALIN <3
kommer sakna dig, men vi ses nästa vecka
puss på rej :*
och nu bilder på parfymen!
faktiskt riktigt nöjd med alla bilder :D
parfymen har jag inte testat än typ :P
får se om den luktar gott på mig, den luktar jasmine-blomma xD
KICKS- 299:- fullpris 30ml
///YASMINE

PUSSSSSSSSSSSSSSSSS MALIIIIIIIIIIIN :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0