TIDSFÖRDRIV!

2012-07-05 ♥ 18:56:41 | Kategori >> Life of Yasmine! | KOMMENTARER (2)

SENASTE:

Låt du hörde: lyssnar på just nu, Mandy Moore-One way or another!

Film du såg: såg ett avsnitt av GLEE förut!

Mat du åt: grillat kött!

Kram: hmm, länge sen, men troligen Malin elr Ramazan!

Puss: aldrig...

Känslan: deppad typ!

Bråk: små tjaffsar med folk jämt (Y)

Resa: gotlands resan måste det vart!

Glädje: skrattade åt Lillabloggen inatt, annars vet jag inte :P

Längtan: träffa mina vänner som jag inte gjort på ett tag!

Dröm:  hemlig^^

Personen du träffade: min familj?

Person du pratade i telefon med: mor min!

Personen du fick sms av: Ramazan.

Gången du var utomhus: för typ en timme sen.

Gången hela din familj åt middag tillsammans: typ ngn gång denna vecka.

 

Antingen-eller-frågor:

Storstad eller landet: bor typ på landet, (TYP) skönt, men gillar stan ibland också ;)

Hamburgare eller pizza: äter bara kanterna på Pizza så, hamburgare :P

Kött eller fisk: Kött!

Hund eller katt: Katt, självklart :)

Aftonbladet eller Expressen: läser inte tidningen, men aftonbladet,!

McDonalds eller MAX: hmm, vet inte XD äter inte sån snabbmat så ofta.

Vin eller Öl: NYKTERIST (Y)

Charter- eller skidsemester: vet i fan :P

Sverige eller Utlandet: aldrig vart utomlands, men vill ;:)

Sport eller nyheter: Nyheter.

Hockey eller fotboll: fotboll ;)

Ljushåriga eller mörkhåriga killar: kvittar ;)

Sommar eller vinter: sommar , fast vinter för då finns inga kryp ;)

.

Fem saker du alltid har i ditt kylskåp?
Familjens kylskåp*
- smör?
- Mjölk 
- ägg?
- ost?
- saft/jucie? 
jag vet i fan :P

Fyra saker du inte kan vara utan?
- MIN TELEFON :O
- Min dator!!
- Tuggummi!
- vänner!

3 saker du inte kan äta?
- russin.
- sylt.
-  lök.

Två saker som gör dig glad
- Mina vänner
- min dator/mobil

En sak du gör oftast flera gånger i veckan
-  smsar!

 

 

 

JAG VET, jag har ett tråkigt liv :P

menmen sån är jag :)

VI HÖRS ikväll eller imorogn :D ;*

 

Jag Micke!
Alicia, Alex och Malin <3

det får bli någragruppbilder ^^

på åvallen när vi hade lite kul^^
Jag, Anna, Malin, Alice; Alex, Cornelia, Alicia och Michael ;)
Puss på er ;*
(bilderna är alice)


 




Kommentarer
Postat av: Aloicer

saknar er. Mycket.

2012-07-05 @ 19:53:06
Postat av: Alice

Saknar er. Mycket.

2012-07-05 @ 19:53:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0