TRÅKAR! -MORGONRUTINER

2012-07-10 ♥ 19:58:34 | Kategori >> Life of Yasmine! | KOMMENTARER (0)

tjatja , bara för jag har tråkigt så har jag fotat lite saker :P
jag tänkte att ni skulle få se min morgon rutin!
kvällsrutinerna får ni se ngn annan gång ;)
men iaf, här kommer ett jääääääääääääääätte interessant inlägg ;)
  • när jag har vaknat så tar jag deodorant , jag använder mig av LdB:s Vitalizing silk! funkar för mig.!
  • sen innan jag lägger på smink tar jag en ansiktiskräm, LdB light silky funkar asbra för mig(Y)
  • sen efter krämer, nopprar jag ögonbrynen om det behövs,Pincett från ELLE, kniven DEPEND!
  • sen om jag har kt blemmor tar jag ett täckstift från Yvers Roche!
  • sen lägger jag på en "bas" foundation från Maybelline Newyork Dream matte mousse.
  • sen tar jag ett puder på halsen och lite i ansiktet efter som det är antiredness från ISADORA:
  • sen lägger jag på en kajal på insidan av ögonlocket uppe och nere.! Yvers Rouche!
  • sen en maskara uppe och nere helt normalt från maybelline Newyork 100%black
  • sen mitt älskade Lipsyl : försvarets hudsalva
  • sen om jag plattar mitt hår vilket jag inte gör på sommrarna: Björn Axen tools
  • omm jag plattar hela håret använder jag värmespray : TRESemmé
  • varje dag använer jag smoothing lotion Schwartzkopf <3
  • sist använder jag en parfym som ni redan sett, Britney Spears Radiance


Och om ni vill veta vart jag köpt sakerna här kommer det ;)
1. deon köper jag på ICA ca 25kr
2. Ansiktskrämen köper jag på CITYGROSS ca 80kr
3.pincetten fick jag av natacha det e märket ELLE, hon har köpt den på KIDZSHOPPEN (en affär i bYNN)
4. Ögonbrynskniven Depend, KICKS 3st 60kr
5. täckstiftet från Yvers Rouche skulle chansa på 40kr
6.Dream Matte Mousse från CUBUS ca 130kr
7.Pudret ISADORA CUBUS 125kr borsten H&M 30kr
8.kajalen YVERS ROUCHE 30kr
9.Maskaran Maybelline Newyork KICKS 130kr
10. försvarets Hudsalva APOTEKET 20kr (har med mig det jämt)
11.plattång fick jag av mamma BJÖRN AXÉN TOOLS ca.500kr (finns på ÅHLENS)
12.TRESemmé värmeskydd, ICAMAXI ca.80kr
13.Smoothing lotion SCHWARTZKOPF ÅHLENS 80kr ICAMAXI 50kr
14.Parfymen KICKS 299kr. 30ml
OJOJOJ det här vart ett långt inlägg :O
VARSEGODA :D
//YASMINE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0