BLOGGEN 3ÅR!!!!!!

2012-06-23 ♥ 17:31:14 | Kategori >> Life of Yasmine! | KOMMENTARER (0)

jag vet att jag har bloggpaus men idag fyller denna bloggen 3ÅRRRRRRRR :D
GRATTTTTTTTTTTTTTTTISSSSSSSSSS :D
därför kommer ett EXTRA-inlägg vad som hänt dom senaste veckorna :D
SALAM SALAM :D
dom senaste  veckorna då, jag har slutat 9:an hela grundskolan är slut vilket e lite synd :/
menmen :D jag har umgåtts väldigt mkt med malin och lite med cornelia :D:D
jag har funnit lite nya vänner :D 
(drf det står salam, vilket e HEJ på persiska , mina nya vänner snackar persiska XD)
aja :D dom flesta e skit schyssta och jag planerar att tillbringa mkt tid med dom i sommar (Y)
vi har skrikt muck , och avslutningsmiddagen och allt :O 
det kommer komma väldtig mkt bilder i detta inlägg :D
vi har haft vattenkrig hos klaes:D
jag har blivit sviken......!
midsommar va igår så det kan jag berätta lite om:
började med att Jag, mor far syster och systers pojkvän åt midsommarmiddag hemma :D
snackade och hade trevligt, sedan vid 6 kom 3pers av våran STOOOOOOOOOOOOOORA släkt och hämtade upp oss och vi drog vidare till sjömarken där yttligare en liten del av våran släkt var:D
sedan vid 7drog jjag till Malin ;) vi gick till en gräsplätt åt jordgubbar och drack cider(Y)
vi började också filma in en musikvideo , resultat kommer, vie inte klara än xD
sen började det regna så vi drog till Ramazan (ny vän ) och hade trevligt :D 
sen kollade vi på en film med Rabarberkillen(Kiyan) och Javad :D
trevligt trevlig ;*

Aja, låååååååååååångt inlägg, aja:
mitt liv har vart lite upp och ner nuför tiden drf e jag glad att jag har Malin och Cornelia just nu, dom betyder allt <3 och mina ny fundna vänner dom gör så jag mår bättre ;*
Aja BTW : MOAS NYA LÅTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT :D AHHH jag e kär :$
nej men nu kommer bilder från dom senaste veckorna, dom kmr INTE i årdning :D
GOTLAND :D
De första dom gjorde va att kasta en hel vattenhink på mig-.-
Nu orkar jag verkligen inte ladda upp fler bilder :O
men viill ni se ALLLLLLLLA bilder från GOTLAND, STOCKHOLM, VOLLEYBOLLEN, AVSLUTNINGEN; VATTENKRIGET,MUCK och ÅVALLEN.
bli vän med mej på Facebook@Yasmine Häll
där finns exakt alla bilder :D
VI kanske ses igen :D
tjarrå :D
btw, kärlek suger (Y)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0