KOCKDUELL :D

2012-06-25 ♥ 15:11:43 | Kategori >> Yasmine fotar! | KOMMENTARER (0)

Tjatja, jag vet att jag har bloggpaus men kanske inte längre ^^
jag kände för att blogga så nu gör jag de :D
just nu håller jag på att baka med Cornelia(Y)
eller inte med henne, hon bakar chokladmuffins hemma hos sig
och jag bakar chokladmuffins hemma hos mig :D
så vi har typ en kockduell eller ngt :P
roligt , det regnar ute så ahh det e roligt , och cornelia har chokladsmet i ansiktet :D
aja, vi får se om det blir ngt mer inläggg , bilder sen bakandet kommer senare :D
på torsdag drar jag och några till Alicias sommarstuga och sover där hon har födelsedags fest (Y)

tjarrå :D
ahh just det cornelia och jag satt vid typ 23.00-00.00 och redigerade bilder :D vi snackde på fejjan :D
så nu kommer några gamla bilder som är nyredigerade (Y)
jag är sjuuuuuuuuukt nöjd med den andra bilden :D
är nöjd med typ alla, den sista och den med alicia också :D
alla bilder e gamla fast nyredigerade :D
BTW: gå in på CORNELIAS: blogg. och kolla på bilderna hon redigerade :D finns två fräsiga bilder på mig där^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0