LITE OM MIG:

2012-06-26 ♥ 19:45:23 | Kategori >> Life of Yasmine! | KOMMENTARER (0)

jag har ju haft den här bloggen mer än 3 år nnu :D
så jag tyckte det va dags för lite sanningar om mig , elr fakta om mig :D
  • Jag är en JÄTTE känslig tjej, och tar illa upp för allt.
  • jag har astma och har haft så länge jag kan minnas.
  • jag är LIVRÄDD för småkryp och ALLT som flyger.
  • jag hatar mig själv.
  • jag kommer va singel och oskuld tills jag dör ;)
  • jag är kär i... MOALIGNELL, och kanske någon mer.
  • INGEN av mina kompisar har samma humor som mig.
  • jag hatar när folk jag känner köper likadana saker som mig.
  • jag är tjej-tjejig och är beroende av att köpa plånböcker och lite väskor.
  • sitter mestadels av min lediga tid vid datan och önskar att någon ska skriva till mig.
  • förra sommarlovet kollade jag på MER än 50 olika filmer, umgicks 1gång
  • jag blir ledsen jätte lätt, som sagt jag är känslig, och jag tar illa upp för allt , men jag visar det aldrig.
  • jag visar ALDRIG hur jag iggentligen känner.
  • jag är ledsen och tänker varje dag......
  • jag älskar killparfym...
  • jag har aldrig kysst ngn ;)
  • så fort ngt dåligt händer skyller folk jämt på mig, och jag också.
  • jag vill flytta hemmifrån, typ bara till ödehsög, vill inte bo i HH..
  • hatar uppmärksamhet bland folk.
  • jag har ALDRIG sovit i samma säng som någon förutom mina föräldrar.
  • jag har igentligen inga vänner som gillar mig för den jag är....
ahh det vart ganska många men, ahh det kaanske kmr fler ngn gång.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0