SHOPPA!

2012-06-30 ♥ 17:35:39 | Kategori >> Yasmine shoppar! | KOMMENTARER (0)

tjatja, inte bloggat på ett tag, men det va ju övernattningskalas hos alicia torsdag-fredag, ahh och vi försökte dygna menmen vi klarade det NÄSTAN, eller jag klarade det nästan ;)
men jag skriver mer om det sen när bilderna kommer :D
som rubriken säger så var jag i stan med mor min idag och shoppade lite på REAN, trodde vi :P köpte en grej på rean XD men hittade lite iaf :D
här kommer bilder oc vart jag köpt det ;)
btw: ska skicka efter en parfym som jag hittade också ;p
Muffinsformar 39:- och en ny dagbok 19:- från Lagerhaus!

(suddigbild)
Jeans från Cubus 199:-

har ett par lika dana, men ska göra shorts av dom, för jag hittade inga xD
en tunn mjukiströja från Ginatricot 124:- (på REAN)
Sportbh 199:- 
bikini underdel 149:-
STADIUM
----------------------------------------------------------------------------
(ska bada i sportbhn ) ska ha bikini under ;)
och ska ha pumashorts över så jag sket i vad det va för färg XD
en tischa 79:- NewYorker
mamma sa att den va snygg så hon tog den -.-
två tischa med budskap 99:-/styck NewYorker

ett budskap som stämmer också , Melike(Y)

-----------------------------------------------------------------------------------------------
sa ju att jag köpte en sak för håret på gotland som  va asbra ;)
smooting Lotion: Schwartzkopf, köpt på Åhlens på gotland 80:-
fanns på Icamaxi för ca 50:-
funkar ASBRA (Y) Tipsar!

och min present från familjen för jag slutat 9:an
en Muffins kupa :p
och 3st muffins burkar i keramik.
bilder från alicia kommer när jag orkar redigera, tjarrå ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0