dålig uppdatering.

2012-05-13 ♥ 19:27:39 | Kategori >> Life of Yasmine! | KOMMENTARER (0)

Hallo, dålig uppdatering menmen :)
nu sitter jag och snackar med cornelia på MSN
som jag typ gjort hela helgen:D'
i helgen hare ine hänt så mkt , var ju i mjölby igår och handlade 2bh:ar :P
Sen har jag bara chillar snackat med cornelia mycket(Y)
och vi har snackat med främmande personer :P
askuuul ju :D
Menmen har nt mycket att skriva ,
kort vecka 3dagar sen på fredagen umgås man med härliga vänner :D
sen på lördagen färgar nog mamma håret på mej(Y)
sen på söndagen drar jag och cornelia på match igen :D
kanske åker dit lite tidigare och då kanske vi fotar lite .D
menmen herrå:D
saknar konfan , ett år sen vi var i köpenhamn :D
jag och Renée på bild :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0