FRIDAY.

2012-05-11 ♥ 17:14:45 | Kategori >> Life of Yasmine! | KOMMENTARER (0)

FRIDAY FRIDAY :d
halllå fredag idag som är jävligt gött :D
min dag så ut så här :D
-Vaknade gjorde mig iårding gick till bussen blabla det gamla vanliiga :D
- Första lektionen var engelska, där vi har fått välja eng-grupper så det va chill
- Sen idrott utegympa. Vi körde "ruggby" haha typ med en baota stor boll menmen
-Lunch äckligt, körde vegetariskt , sen på rasten fick vi träffa våran Skyddsvakt/BOSS
(pontus) som har varit hemma för hans knäskål gick ur led när han skulle göra en karatespark :P
- SO, chill skrev bara lite.
-tekink, jag och alicia gör egna tårtfat så vi såga ut och började med lite mosaik -:P
-Musik Karusellenprov som gick utmärkt för mig :D
Sen kom pappa och hämtade mig åt en bit kollade på BB sen igår.
och nu sitter jag här bloggar , skriver med cornelia och lyssnar på MUSIk<3
Imorgon ska jag nog in till mjölby, behöver en ny BH :P
Nästa vecka går vi 3dagar sen på Torsdagen ska jag på 50-årskalas
på fredagen ska jag och härliga vänner grilla och ha det gött :D
lördagen ska jag chilla. Sen på söndagen ska jag och Cornelia gå på match igen :D
Sen veckan efter det går vi mån, tis och onsdag
sen på torsdagen drar alla 9:or till STOCKHOLM.
vi går på 4D bio och riksdagen sen
drar vi till GRÖNAN :D'
tar med mig kameran så kmr bilder
Sen veckan efter det går vi mån-ons sen på torsdagen drar 9a
till GOTLAND i 3dagar som kommer bli helt awsome :D
Tjarrå :D
Jag och cornelia , en bild från stockholm med konfan för typ 1,3 år sedan :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0