Hallå har inte hunnit blogga idag så jag b...

2012-05-02 ♥ 21:36:48 | Kategori >> Life of Yasmine! | KOMMENTARER (0)

Hallå har inte hunnit blogga idag så jag bloggar från min tegelsten. Vill bara säga att jag har fått värmeutslag i hela jäfla ansiktet och halsen . För vi var ute och origenterade idag just när solen stog som högst vi origenterade i en timme i stekande sol det var verkligen stekande sol i ödet idag . Så i 1 timme sprang vi runt svettiga och törstiga i solen och när jag kom hem satte jag mej vid datan sedan vid typ 20.00 så kolla jag mej i spegeln röd som en kräfta svullen och det kliar. Skönt? NEJ. så nu ligger jag i sängen det hettar på mina kinder och ska snart gå och sova. Hade nationellt prov i matte idag gick hyffsat gjorde hela provet på en halv timme så jag fick sitta och glo i 50min. Orkar nt skriva mer för min tegel sten dampar soönder. tjarrå kram Yasmine




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0