Hallo

2012-05-08 ♥ 18:18:14 | Kategori >> Life of Yasmine! | KOMMENTARER (1)

Hallo, vart lite tjurig förut menmen,
kollade min statistik(stava) nyss, och oj vad
mycket bloggläsare jag hade 1maj :P
80st :) REKORD för min blogg :D
Tack för ni läser och jag vet ju att endel går in minst 2ggr
per dag så kan ni inte lämna ett litet ord eller
lämna eran egna blogg? så jag kan läsa :D
ahh det var väl allt jag var hemma idag för
jag mådde inte bra inatt, kändes som om jag skulle spy
men det gjorde jag inte men jag har hostat slem 24/7 idag :P
aja tror jag ska gå imorgon men vi har Hinduism prov imorgn
som  jag inte kan menmen bara att fortsätta öva :D
taccckc :D



Kommentarer
Postat av: Othilia Ljung

Fin blogg, kolla gärna in min! :)

2012-05-10 @ 20:10:39
URL: http://othilialjung.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0