Måndag!

2012-05-21 ♥ 19:42:53 | Kategori >> Life of Yasmine! | KOMMENTARER (0)

HHHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHABH, skrev ett jätte långt inlägg men det försvann :(
men iaf igår glodde jag  match med cornelia , det va jäkligt trevligt :D
bilder kmr:d
idag var det as gött vädeer i skolan, stekte och spelade beachvolley alla raster:D
men har fått as mkt värmeutslag :O
tror jag e albino :o tål inte solen, men  när jag föddes trodde läkarna att jag va albino, så kanske e det typ 50% xD
men iaf, hade debatt idag på svenskan , vi hade dödsstraff och jag och anna va för dödstraff och adiran och simon va mot :)
gick bra för oss(Y)
men iaf, imorgon äre SPEX-foto, vi ska va epa-raggare som passar våran klass :D
vi tjjeer skulle va 50-tals brudar så det blir bra ;D
på torsdag drar vi till stockholm , och chillar galet, fick ett schema idag men glömde det i skolan sså:/
visar det imorgon (Y)
aja, bilder från matchen kmr i ett specc. inlägg :D
ciao :D
jag&cornelia sen i fredags :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0