Tisdag^^

2012-05-15 ♥ 19:15:18 | Kategori >> Life of Yasmine! | KOMMENTARER (0)

Hej dåliguppdatering javet klaga inte:O
hände nt mycket igår eller idag har typ bottt vid datan :P
menmen, går imorgn ochså sen leddddddddddddddddddighet(Y)
50-års kalas hos min farbror som sagt på torsdag :D
sen på fredag åka upp till visjön med mina göbbar occh grilla mysa och sncka lite :D
lördag som jag redaaaaaaaaaaaaaan skrivit 100000000000ggr menmen färga håret :D
och söndag match.... blablabla
ÄLTAR allt hela tiden ju, så ni vet ju vad jag kmr göra dom senaste veckorna iaf :O
stockholm nästa torsdag(Y) stan och grönan med alicia :D
ahh två låtar jag KNARKAR :D(Y)
Maroon 5 - She will be loved
Oh Laura - Release me
KNARRRKAR :D
Men vi ses hörrni :d
det örks inte att blogga mer,
ahh just det, det finns en kille som skriver med mej som typ är psyksjuk börjar bli rädd och
han går på samma skola som mej :O
menmen:D
enbild cornelia redigerade förut :D
fuuuuuuuuuul
PUSSPUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0