VALBORG 2012.

2012-05-01 ♥ 19:25:14 | Kategori >> Life of Yasmine! | KOMMENTARER (0)


Jaha, idag kom man hem från micke typ halv 9 eller ngt, somnade hemma vid 12-15 trött.
tjuriga miner idag, hade världens huvudvärk när jag vaknade imorse sov typ 3 timmar det var
varmt som ett svin alla låg på varandra och skit. Kvällen vart väl sådär lyckad Jag Alicia och Alex var ute och gick till RÖK och glodde på en brasa där, trevligt trevligt.
som sagt alla är tjuriga idag inklusive jag.
SKIT:
här får ni lite suddiga bilder från igår kvällen kunde vart roligare, menmen.
Kolla Cornelias blogg hon har fler bilder, Det fanns även en film som alla dampa påatt jag la upp menmen, den finns på youtube men den är lösenskyddad så om ni vill se fråga mej om ni får.¨
har fler bilder men pallar inte att lägga upp, kan säga så här
natten vart mer lyckad en kvällen:::
Imorgon har jag nationelltprov i matte dirr på morgon -.-' det kommer gå bra.
Alla har ngt hat mot mig, tjarrå töntar
//YASMINEFUCKINGWILHELMSSONFISKHÄLL



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0