YASMINE TALAR UT:

2012-05-08 ♥ 15:54:50 | Kategori >> Life of Yasmine! | KOMMENTARER (0)

inte bloggat på länge men nu kommer jag tala ut
Stör mig sjukt mycket när folk sitter och klankar ner på andra
och spec. när dom har en falsk id och sitter bakom en
dataskärm och klankar ner på hur andra ser ut m.m.
ja, jag vet att jag är fet men det är inte så jäkla lätt
för mig att gå ner i vikt efter som jag har haft ganska
svår astma i snart 10år och när man äter astma medicin
går man upp i vikt.
SÅ HÅLL käften och visa vem du igentligen är.
Jag vet vem du igentligen är du går på lysing för
jag har sätt dig sitta vid den facebooken så.
visa vem du igentligen är eller så kan vi prata IRL.


Det var allt för mig, hejdå.

OCH JAG TAR ILLA UPP TILL ALLT ;
så jag hoppas du/ni mår bra nu , jävla idiot.




//YASMINE


sa i ett annat ilägg att jag bara kan lita på alicia( den enda tjejen)

Men jag kan också lita på denna tjejen tror jag iaf_:D
Cornelia (a'




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0