1 december!

2012-11-30 ♥ 09:23:00 | Kategori >> Life of Yasmine! | KOMMENTARER (0)

Halloj, imorgon äre första december så tänkte skriva ett inlägg innan dess.
Kan ju börja med att jag och 100pers/4klasser på ljunkan har åkt på en matförgiftning, vilket inte är så kul.
faktiskt så är det inte alls kul att spy, må illa, ont i magen och 40graders feber.
skulle ju då dratt ur min andra tand igår men fick en ny tid på måndag, så ledig på måndag igen då -.-
Och på onsdag så sätter jag in tandställningen.

det är inget roligt att läsa det jag skriver så herrå.
 
Klassfotot kom herromdagen, och skolkatalogen kom i onsdags så det va mitt kvällsnöje kolla igenom 300sidor med 2bilder på varje (Y)

// en yasmine som bara vill dö.
 

en låt från 1D:s nya skiva, jätte fin låt.
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0