.

2012-11-12 ♥ 15:01:23 | Kategori >> Life of Yasmine! | KOMMENTARER (2)

Jag har på senaste tiden fått väldigt många "kommentarer" både IRL och på datan, te.x
"träna lite så du blir smal"
"gå ut och spring istället"
"du är tjock ut och spring så blir du smal"
"du måste börja träna lite Yasmine"
m.m.
 
så nu får jag väl börja då. eftersom jag knappt hinner träna så får jag
väl typ sluta äta elr ngt, hejdå haters.
 
på torsdag ska jag dra ut mina tänder, jag kmr dö jao, but who cares.

HEJDÅ forever.
 



Kommentarer
Postat av: Malin.

Dom som sagt att du e tjock kan ju bara ta sig i röven eller något.. Möjligtvis att du behöver träna för det e bra att träna, ha kondition (stava) och inte bara sitta stil och så. Jag behöver träna för att jag måste öva upp konditionen o så.

2012-11-15 @ 07:21:18
Postat av: Alice

Yasmine NEJ. Sluta för ALLT i världen INTE att äta. Det löser INGENTING. INGENTING. Om du vill börja träna för som Malin sa att må bättre, så är det en sak. Men du bör inte lyssna på de där orden, för det är inte sant. Och att sluta äta, är aldrig en lösning. ALDRIG.

2012-11-15 @ 23:46:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0