4brandlarm 2dagar!

2012-10-03 ♥ 17:08:00 | Kategori >> Life of Yasmine! | KOMMENTARER (0)

Halloj, kan ju börja med att berätta att brandlarmet gick idag med -.-

dagen såg ut som vanligt typ, hade sovmorgon så åkte 8 bussen, med Malin (Y)
hade mentors tid på morgonen Marie tjata lite och skit, sen svenska gjorde typ ingenting!
sen lunch, helt okej faktikst! sen engelska dårå, då det kom 2 random pers som skulle förklara engelsk gramatik, då Erika sa, hoppas det blir Brandlarm kvart i, och vad fan äre som händer kvart i då!?!
aja, vi fick värsta adrenalin kicken igen så vi yrade runt, då Sten-erik hade sagt att vi skulle samlas vid stora entren, så vi sprang dit, letade efter våra klasskompisar(blandade 4 linjer), hittade inga sen hittade Vehat och Viktor oss, blablabla, sen sa stenis att han sagt fel utgång till oss -.- han blev orolig för oss iaf xD

sen livsmedels kunskap vi sluta en halvtimme tidigare (Y) sen drog man till rese med, Emma, Linda och Elin!
trevligt, sen pendeln till Mjölby med emma och linda, men linda gick av i mantorp!
Sedan så knallade jag och emma ner till centrum och vänta på bussen, trevligt ;)
och nue jag hemma(Y)
studiedag imorgon (Y)

det va väl inget mer med det,
jo har lovat malin att börja spela LOL så det ska man väl testa på imorgon CX

2bilder från idag :)
"Söt tjej jag haffa på tåget"

fråga mig inte hur jag ser ut....

fan vad tråkigt för folk som läser min blogg att läsa om min fucking tråkiga PMS dag :P
skriver ju bara "åhh sen" -.-
//YASMINE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0