HÖSTLOV.

2012-10-31 ♥ 19:38:13 | Kategori >> Life of Yasmine! | KOMMENTARER (0)

Hej, höstlov är väl gött.
nej för jag saknar skolan och att umgås med folk.
idag har det vart en allmänt skitdag!
hänt lite saker är sjukt ledsen menmen sånt är livet som tonåring!

Va ju hos tandläkarn i måndags fick reda på att jag skulle dra ut två tänder och slippa gummisnoddar.
tandställning i 2år. kanske bah uppe dock.

idag klippte jag av mig håret, dock bara lite.
kom hem, hände lite saker så ao. ledsen.
imrogn baka åt mamma bilder kmr nog.

just nu, ligger i sängen, deppmusik och gråter.. snackar med lite folk som betyder.
Hejdå!
//Yasmine
 
egopix.

och musik just nu!...
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0