NYSTART!

2012-10-02 ♥ 19:10:55 | Kategori >> Life of Yasmine! | KOMMENTARER (0)

hej, tänkte att jag skulle försöka starta upp bloggen på nytt igen!
så nu har jag bytt header, den får duga så länge, jag kan väl börja med att berätta om min dag!
 
Gick upp 05.00 som vanligt, fixade mig drog till bussen(kolsvart) ahh bytte buss i bynn och sen tåg!
Erika mötte upp en kompis på stationen sen drog vi till skuuulan!
började med att ha "Försäljnings-test"
Vi skulle välja en elektrionisk-pryl för minst 1000:- och försöka sälja den till Roger, jag valde då min iPod!
jag hade inte förberätt mig ett skit, så va sjukt nervös, så stammade lite skakade lite men sen flöt allt på som vanligt, sen stannade han bara upp mig när jag skulle visa ett spel (Pigshoot) han bah "det är va riktigt bra"
jag bah"ahh okej?!" han:"nu ska du h
a ett betyg också ;)" jag"ahh"  han bah" jag sätter ett Adig"
fatta vad glad jag blev :D plus c+ på ett prov som jag inte visste någe om!
nog om det när det va 30min kvar på dagen gick brandlarmet(det brann på riktigt) ahh brandkåren kom och shit, sen drog vi hem (slutade 12) åkte bussen hem då Malin smsade "3 gånger på en dag! Cx brandlarmet asså ;p"
man bah wtf?! sen somnade Erika och jag skulle va så snäll och väcka henne, då jävlar va rädd jag blev, hon vaknade upp och gav mig VÄRSTA läskiga mördarblicken, asså kommer få mardrömmar så jäfla läskig va hon :(
nu skiter vi att blogga mer, kommer inte på mer, imorgon äre sovmorgon (Y)

här kmr två bilder!
//Yasmine

mörkt på morgonen jahapp!
outfit idag då!

Svarta jeans: Cubus
svart baslinne: Gina tricot
NY svart sticketröja: Vero Moda
Vit klocka: UroPenn
Mustach ring: fyndiq
skor: Converse


UPPDATE: tog mittenbilden på facebook, länken blev visst kvar XD
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0