Jag bad ju om din styrka,jag bad dig att va här.

2013-02-09 ♥ 10:12:53 | Kategori >> Life of Yasmine! | KOMMENTARER (0)

tja det va ett tag sen jag bloggade så nu tkr jag att vi glömmer alla gamla inlägg och börjar om ;)
vad som hänt sen sist är inte mkt asså :P
skolan skolan skolan.
fått två nya vänner via malin, vilket alltid är kul (:
på helgerna gör jag nt alls mkt, sitter mest vid datan, musik och snackar skype :)
finns inte så mycket mer att säga :pPpPpPpPpP
kan väl lägga upp liiiite bilder från mobilen iaf. :)
Och Individen(grupp från ödeshög ;) ) har släppt en ny singell (cover på skinny love)
men den är sjukt bra så kolla in den ;)'
 
 
 
ahh en liten uppdatering iaf
herrå.
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0