LÖRDAG

2013-02-23 ♥ 23:57:33 | Kategori >> Life of Yasmine! | KOMMENTARER (0)

Shuubre, lovet är snart slut vilket är jävligt surt.
o jag har inte gjort ett skit.. förutom,
Onsdag-Torsdag filmkväll i Ljungsbro med Tobias,Malin o Mattias :)
de va väldigt trevligt ska jag säga,
vi kollade film, spelade lite slender, kollade film, spelade lite bilspel, va ute o gick, snackade skit. o "sov" ;)

hade d allmänt mysigt o trevligt :3
fina människor de där!
tog dock inga bilder...
Men de måste göras om ;)

Tobbe o malin har ni sett förut tjatja ^^
så bjur på en bild på mig o mattias, från Tobbes instagram ;)
äääääger på bilspel :3
Toooooooooooooooooooooobbe!
 
//Yasminé
ni gjorde mitt lov puss på er ;)
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0