2013.

2013-01-02 ♥ 12:20:02 | Kategori >> Life of Yasmine! | KOMMENTARER (0)

Nytt år , nu glömmer jag 2012 och börjar om.
tänkte att jag skulle sammanfatta 2012.
 
jag har slutat 9:an och börjat gymnasiet.
9:an gick så otroligt jävla för fort, jag ville haft mer tid med dom fina vännerna.
jag har fått en heeeel del nya fina killkompisar under sommaren.
jag trodde att jag var kär, men det va jag inte.
jag har träffat min soulmate :)
vårat gäng har blivit splittrat, jag har träffat nya fina människor på gymnasiet.
jag blev ägare till en iPhone, jag har blivit ett svin och helt jävla dum i huvet,
vilket jag ska ändra på iår.
jag pendlade till lkpg för första gången.
jag har varit orolig, sur, arg, besviken, kär, glad, konstig, ledsen, dum i huvet.
det har varit mycket tårar, men mycket skratt.(:
2012, det bästa och sämsta året på länge :)
 
undrar ni ngt mer fråga. nu bilder.

   
ahh det va några bilder iallafall :)

KLICKA BILDERNA FÖR STÖRRE BILDER.
 
//Yasminé
-bild från nyår-
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0