Söndag.

2013-01-13 ♥ 15:41:19 | Kategori >> Life of Yasmine! | KOMMENTARER (1)

Helgen har gått så sjukt snabbt ;oo
idag äre söndag, vilket är jävligt segt men är lediga på tisdag igen ;)
igår rensade jag ett rum som stått och dammat i 3år typ, inte så kul.
rensade även min garderob,och typ alla kläder är förstora inte kul, ska spara studiebidraget nu och sen shoppa :D
vill ha nyyyyyyyyyyya kläder o peeeeeeeeeengar.
nejmen idag har jag nt gjort ngt, skulle försöka styrketräna lite själv förut :P
20benböj, 20situps, 90grader i 40sek. och göra om så hela tiden.
jag måste börja träna mer..
ska nog ut och gå snart, och beställa en ny parfym då min redan e slut :oo

jag suger på att blogga hejdå :D
//yasmine
-dagenslåt-
 
tänker på dig när jag hör den här låten och den passar nt så sjukt bra.
"Jag låg och grubbla, ensam i min stora säng
Drömmarna blandades med rädsla för framtiden
Om jag inte tar dig nu, så tar nån annan dig
Bort från mig"
vill ha värme btw.
 



Kommentarer
Postat av: Kami

jätte bra att du tränar, det är ju nyttig ;)

2013-01-18 @ 03:43:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0