LÄNGEEESEEEN,/SHOPPA

2013-06-06 ♥ 21:03:03 | Kategori >> Life of Yasmine! | KOMMENTARER (0)

Nejmen tja på er de va ett tag sen.
De va ju ett tag sen jag skrev men kmr inte orka skriva allt som hänt :P
 
aja, i fredags va jag med Tobias och Mattias i lambo hade de trevligt o sen sov jag hos lilla Mattias, åkte hem vid 4 på lördagen :p
Skola på måndagen pratade betyg o hade en föreläsning så började 8.15 o slutade 9.15.. kul^^
aja ledig på tisdagen o på onsdagen skulle jag till tandläkarn så va ledig vilket betyder ledig Onsdag-Måndag :D :D :D
som sagt va hs tandläkarn igår o bytte räls.. ett avg fästena lossna så in igen o bort med tråden o byta fästet o in med tråden igen.. o satfläsk vad ont jag har i tandjävlarna.. 
aja idag äre nationaldagen SVERIIIIIIIIIIIIIIIIIIGE!!
va på tornby med mor min o handlade lite :3
kliptte mig förra tisdagen :3 o hitta en flaska med mitt namn på :3
WOOOOOOP WOOOOOP
 

Köpte troooooosor på Lindex, ca 60kr/st
BH på Kappahl 250kr 
Återfuktningskräm 60kr
Toffsar H&M o Puder Åhlens 20:-/129:-
SKOLAVSLUTNINGSKLÄDER :D
köpte mig en liiiiten outfit som jag tänkte ha på alsvlutning och för att jag 
verkligen behöver ett par jeeeeanss :)
Jeansjacka o Jeans Lager 157  250kr/300kr
T-shirt Lindex 150kr :3


fyndade skapligt mkt saker iaf :3
kommentera o följ o va fan som helst
o Hej till Tobbes hund SPIKE dom köpte idag(för din skull tobb)
 
//CIAO 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0