SEX.

2013-06-25 ♥ 20:47:16 | Kategori >> Life of Yasmine! | KOMMENTARER (4)

Nu är jag så förbannat äckligt irreterad på en sak/ett ämne?
Vrf alla jämt ska stressa fram att bli av med oskulden?
vafan ta de som de kmr, ligg med den du älskar när du är redo!
Ligg nt med ngn random jävel bara för att bli av med oskulden när du i själva verket egentlige nt är redo!
All denna jävla pressen som vi tjejer har (vissa killar också) för att vi ska vara redo att ligga?
Ja jag är oskuld!! Och kmr vara de tills jag e redo!
Kan man nt bara ta de som de kmr när båda är redo? Istället för att den ena ska tjata om att man är redo?
eller tjatar så jävla mkt så man ligger /nästan ligger med den för att den ska sluta tjata?
Så jävla trött på denna skit nu!!!
Jag är ensam o har alltid varit o känner nu att jag ALLTID kmr va ensam!!!
men jag e så jävla osäker på mig själv o att försöka hitta en kille som nt är ute efter ett förhållande utan sex är fan helt jävla omöjligt!!!

Så jag ger upp men jag säger såhär, alla som läser detta (om du nu e ngn)
känn ingen press att bli av med oskulden om ni nt e redo? 

Jag är snart 17år o är fortfarande oskuld, so what? inget jag skäms över?
jag är nt redo än? eller de kanske jag är, jag har bara nt hittat den rätte än(ja jag tror på sånt)
jag har alltid vart den tjocka, äckliga fula mobbade tjejen och jag är fortfarande de.
men även fast jag e de så har jag fått erbjudande att bli av med oskulden, men jag vill nt!
Drf att jag har INGET självförtroende , inget alls. så jag är fan nt redo att ligga med ngn!
Och tack alla där ute som mobbat o tryckt ner mig o sagt dom sakernaa till mig så jag nt har ngt självförtoende
TACK SÅ JÄVLA MKT! Jag har ingen snygg kropp! och inget snyggt ansikte de vet jag o ingen vill ha mig, de vet jag. ALLTID vart ensam som sagt, o jag fick min första kyss för 3månader sen. De höjde mitt självförtroende LIIIIITE men ändå, jag försöker vara stark o de har jag varit i många år!

 
Detta vart ett långt o konstigt inlägg men jag fick skriva av mig iaf! kanske skriver ut mer saker om mitt liv igen!

Tack för mig, haters gonna hate!
//Yasmine
 
 
 



Kommentarer
Postat av: Gissa?

Jag är din vän! Om du tänker efter vet du nog vem jag är :3

2013-06-25 @ 20:55:06
Postat av: Miranda

Hallå du är ju inte tjock, äcklig eller ful! Du är ju jättesöt och jag är avis på ditt långa fina hår! :) Bra att vänta på den rätte. Det är värt :D

2013-06-25 @ 20:59:33
URL: http://nattstad.se/miranda.ehrnholm
Postat av: Manda

Inte viktigt alls. Och innan man kan älska någon annan, måste man älska sig själv. Annars blir det inget sunt förhållande :)

2013-06-25 @ 21:13:39
URL: http://Minusgrad.blogg.se
Postat av: moussen

det va bra text,du har en bra blogg ;)

2013-07-01 @ 21:44:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0