Hello, goodbye you were perfect last night!

2013-03-02 ♥ 17:17:12 | Kategori >> Life of Yasmine! | KOMMENTARER (0)

Tjabba.
drog till IKANO en stund idag med mor o syster.
fick med mig lite smått o gott hem!

denna vecka har mitt humör vart lite upp o ner. förlåt för de(ni som träffade mig) :P
menmen sånt är livet!
denna vecka har det inte hänt ngt speciellt.
träffat Tobbe Malin o Mattias nästan varje dag efter skolan!
kärlek på er <3
fredagen va lugn, slutade 11.45 drog t stan med Erika en snabbis sen tbx t skolan för
att träffa Tobbe o Mattias, dom fick upp mitt humör lite iaf :)
kom hem vid halv 6 o däckade typ :p
De va la allt låter bilderna tala ;)
Tobbe o malin facerape AB
Hamsterpöjken*
MUUUS.
Lilla Stenis gick i pension o bjöd på gofika ;)
Pepptalk på toan.

snöbollskrig med tobbe o mattias,
tobbe e söööt :3
 
//YASMINE
bilder på shoppandet kmr sen.
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0