Allahjärtans-dag!

2014-02-14 ♥ 11:55:00 | Kategori >> Life of Yasmine! | KOMMENTARER (0)

Halloj folket, glad alla hjärtansdag på er.
Mina planer för idag är att ligga hemma och deppa i sängen.
Har nämligen dragit på mig en äcklig förkyldning..
Och varför jag deppar är för att egentligen skulle jag åkt ca 15mil för att
träffa och umgås med en vän som jag tycker väldigt bra om.
Men de blev lite strul så nu hatar hen mig.
Jag är nämligen expert på att förlora vänner.
Jag hade verklige sätt fram emot att träffa denna person..
menmen sånt är livet, är man dum i huvet och inte tänker ett steg före så blir det att man blir kvar ensam tillslut... thats me.
 
Får väl underhålla mig med att kolla på dåliga romantiska filmer och tänka på den personen man egentligen skulle velat gjort det med.
 
Hare gött people så hörs vi.
 :)
Puss
(ps, kan ju roa mig med och fixa designen lite)
 
 
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0