FREDAG!

2014-02-28 ♥ 13:40:47 | Kategori >> Life of Yasmine! | KOMMENTARER (0)

Halloj, idag är det fredag och jag är ledig (Y)
tog alltså helg i onsdags då jag är ledig alla torsdagar, och fick ledigt idag, fast vi skulle besöka våra praktikplatser.
Jag går ut på praktik vecka 11-20.. på Coop i Mjölby :)
Veckan har gått sjukt fort men i Onsdags drog jag in till stan en snabbis efter skolan (inte bra att ha 10min gångavstånd till stan från skolan) aja, men fick med mig en Primer och en concelaer från Åhlens (Y)(Y)
Och idag när jag hade tid över så drog jag in på kicks i mjölby och köpte mig en Foundation som jag velat testa ett tag (och en foundationborste från Lindex) STUDIEBIDRAG IN MY HEART!!!
Aja sen övningskörde jag Mjölby-Boxholm-Tranås-Hästholmen, PRO är jag.
Ha en bra helg, pusshej.
BTW, har namnsdag idag och fick en present av min kära far, REDBULL (Y)
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0