TOPP 10 SKÖNHETSPRODUKTER

2014-02-06 ♥ 14:54:56 | Kategori >> Life of Yasmine! | KOMMENTARER (0)

Hej, nu har jag tänkt att jag ska ta tag i bloggandet ordentligt.
Det har inte hänt så mycket sen sist jag skrev.
Jag har tagit en Helixpiercing, försökt hålla humöret uppe, pluggat pluggat pluggat oså.

Tänkte göra en TOPP 10 SKÖNHETSPRODUKTER, som jag inte kan klara mig utan.
1, Kérastase- Elixir Kultime- Hårolja (helt underbar bästa köpet, luktar gudomligt och håret blir så lent)
2.Schwarzkopf-got2b-smooth'n chic
3.IsaDora- ultra cover powder, anti-redness
4. Ralph Lauren- Big pony 2 women.
5.Victoria's Secret body mist- Mango Temptation
6.Maybelline-mascara
7.The Body Shop- Coconut body butter
8.TRESemmé Heat Defence
9.Garnier Fructis hårinpackning- luktar underbart.
10.NIVEA- Nourishing day care.
 
Det va min Topp 10 lista att överleva dagarna;)
Hare gött //Yasmine
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0