2014.

2014-01-02 ♥ 17:50:00 | Kategori >> Life of Yasmine! | KOMMENTARER (0)

Hej!

Länge sen sist jag skrev här, men tänkte börja lite smått igen.
Nytt år o nya möjligheter eller vad säger man?
Mitt jullov har varit helt ok, mysig julafton med släkt, 
och en mysig nyårsafton med fina vänner.

Tänkte börja det nya bloggåret med " 10saker ni inte vet om mig"..

1. Jag har astma, tar medecin minst 2gånger om dagen varje dag.
2.Har världens fobi för allt som flyger och kryper.(små kryp)
3. Har noll självförtroende. Hatar mitt utseende
4. Är ganska utsött, och tar inte mycket plats. (folk ogillar ofta mig)
5. Har en jävla fobi för raketer, får panik.
6. Har en crush på nån jag inte har ngn chans på.
7. Går andra året på Ljunkan i Lkpg( Bageri och konditori)
8. Har svårt o lita på folk, o gör ofta saker jag vet kommer såra/skada mig.
9. har gått ner 14kg sen jag slutade 9:an.
10. Är väldigt gråtmild, gråter till typ allt.(filmer, låtar, bilder typ :P)
 
ask.fm/yasminehall, om ni vill veta ngt mer om mig.
 
  favorit låt (Y)
 
hejhej.
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0