lymecycline actavis och tetralysal

2014-03-26 ♥ 19:36:20 | Kategori >> Life of Yasmine! | KOMMENTARER (1)

Halloj.
Va ju som  sagt på vårdcentralen igår, det var dock ett återbesök,
det är så att jag har ätit antibiotika i 3 månader mot min hy som heter lymecycline actavis, och dom 3 månaderna har vart ett rent HELVETE, fyfan säger jag bara, har nästan alla tänkbara biverkningar som fanns..
och anledningen till att jag var på återbesök va för att medecinen funkade inte alls.. Jag hade inte jätte dålig hy innan, men jag stördes av det, och nu är min hy MYCKET värre än innan, så medeccinen gjorde de värre, tack för den :D Man fick inte vistas i soljus och inte äta några mejeriprodukter... och Biverkningarna jag led mest av va,
KONSTANTT HUVUDVÄRK, hemskt, varje dag+ illamående=migrän liknande
Blev även väldigt YR och Såg Suddigt..
munsår, m.m, läs mer här (lymecycline actavis)
 
Så dom senaste tre månaderna har varit förjävliga, men igår fick jag en ny kur anibiotika som hette, tetralysal, vilket några i min släkt och min far har ätit (ja det går i släkten), så nu får jag se fram emot 3 helvetes månader till och hoppas att detta funkar och att det inte gör det värre igen.. jag ger det en chans iaf.
för jag har mått så sjukt dåligt över det här och mig själv i flera års tid nu.. självförtroendet har ju inte direkt ökat nu..

Pusshej!
 
Bjuder på en smile bild..
 
 
 



Kommentarer
Postat av: Veronika

Hej! Jag äter också skiten lymecycline actavis. Riktigt skräp. Vaknade en morgon och var så himla yr kunde inte gå utan att jag smällde in i väggar och allt. Jättehemskt :( Vet inte om det är en biverkning av medicinen eller något annat. Hann käka tabletterna i 10 dagar typ. Hur snart märkte du av dina biverkningar? Hoppas vanliga tetralysal funkar för dig! ha det bäst!

2014-05-21 @ 15:29:22
URL: http://veronix.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0