Mars.

2014-03-09 ♥ 18:12:01 | Kategori >> Life of Yasmine! | KOMMENTARER (0)

Halloj folk, nu är det typ äntligen vår.
Vet i fan vad jag ska blogga om menmen, denna vecka har de typ inte hänt ett skit.
I torsdags vi stod med vårat företag på den Regoniala UF-mässan i Linköping, lång, jobbig men ändå trevlig dag.
Va hemma vid typ 10 och på fredagen hade vi vanlig skoldag, vilket betydde att jag levde på redbull och va jävligt övertrött och jobbig. Nog om det.
Igår, tog jag tåget ner till Nässjö och virrade bort mig där.. det är HUR JÄVLA STORT SOM HELST. aja va där ett tag o sen va jag hemma vid halv 9, och kunde se FINALLLLEEEEEEEEEEEEEN, fast fel låt vann x)
aja nog om det är kommer lite bilder.

BTW: kolla på mitt hår, måste byta frisyr, så ge gärna tips va ni tkr att jag borde göra med det. :)
Jag, Linda och Maria gjorde P7-bakelser med chokladganach och hallon (Y)
Detta fick jag skrattanfall för i fredags.. grabbarnas bananbakelser, som jag tydligen tyckte va kul x)
 
Pusshej.
 
 
 
 
Bonnie & Clyde- TYP BÄSTA LÅTEN EVER:!!!!!!!!!! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0